Eftertanke och mättnad

Att man alltid lyckas komma ifrån bloggandet när det ändå snurrar såååå mycket tankar i skallen enbart kring "Träning, Triathlon osv."

Så snart 2 veckor sedan Kalmar och det mesta av skavankerna därifrån har nu läkt ihop.
Bara tår & tånaglar som inte är lika vackra som de en gång var :=)

Förra helgen var jag iväg till Hallstahammar och Sprint Sm i Triathlon, fortfarande mycket sliten, sjuk och väldigt omotiverad valde jag ändå att ställa upp tack vare en karta ipren på 2 dagar...smart =nej och känslan av loppet var inte helt oväntat sisådär.

Det var drafting på cyklingen vilket jag gillar,så det var extra trist att jag var på dekis och fick släppa den ena klungan efter den andra efter en halvbra simning. Löpningen sedan var en pina.

Det var Stafett dagen efter och riktigt roligt och få köra i samma lag som Stephan som är såpass vass och med lite bättre ben höll jag ihop det hela nåt sånär precis över skamgränsen och med bra simning som dagens höjdpunkt.

Har under senaste veckan kört igång med träningen igen dock utan att egentligen nån gång känna mig fräsch. (sega ben i 14 dagar nu efter kalmar).

Imorgon 14/8 bär det av till JKPG och Vätter Challenge=sista deltävlingen i sv. cupen.
Ingen bra känsla nu heller förjag känner mig fortfarande sliten men bara att bita ihop nu när tävlingssäsongen börjar närma sig slutet.

Går för övrigt och funderar på start eller inte på GBG Triathlon. (ska springa midnattsloppet kvällen innan så jag vet inte om jag pallar meden Olympisk dagen efter löptävlingen)

Skrattar åt mig själv ibland för i samma stund som jag börjar bli trött på alla tävlingar och känner en viss mättnad så planeras nya äventyr.


Det blev inte av denna gång heller men ska försöka skriva ett inlägg kring mina tankar om kost/prestation/vilja osv. inom kort. 

Until then,  have a nice weekend.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0