tankspridd

Detta är saker som jag tänker på ibland i samband med tävlingar och träningar innan jag kommer på mig själv att jag faktiskt bara är en glad amatör och nybörjare med heltidsjobb....


*Konsten att ta ut sig (kommer lägga in en bild på KAlmar vinnaren Näsvik som gör alla kommentarer överflödiga till varför han vann), "undvika komfortzone".

*Kost/Sömn/hålla sig frisk/undvika skador

*uppladdning inför tävling (mentalt och rent fysiskt)

*satsning ( är det värt det ?, vad offrar man)

*Bli nöjd med sig själv/ jfr sig med andra (kanske enda sättet att drivas framåt och utvecklas ? / resultatanalys

*Träna på svagaste gren eller satsa på det man är bra på ? ( vad är bästa/sämsta gren )

*2011, hur bra kan man bli utan att bli allt för extrem, vad är möjligt ?



Mycket frågor, lite svar................vissa av punkterna kommer jag utveckla vidare när mer tid finns.


mission impossible= impossible is nothing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0