Gymkort + Bolån = Gbg snart

Idag har jag gjort klart det sista ang. mitt bolån.
det blev Nordea och jag lyckades förhandla till mig ett kanonavtal med riktigt låg ränta + bra pris på runtomkringtjänster då jag ska byta bank helt å hållet från min nuv. Swedbank.


Inflyttning blir nu lördag 20.e dvs. bara en vecka kvar nu.....stress å hinna med å packa + kränga av lite möbler osv då jag ska byta ut det mesta i möberlväg och köpa nytt.

Hade fått nys om ännu ett gym i gbg som kunda vara intressant så jag bestämde mig för att provträna där e jobbet idag och det var nyöppnade fitness 24-7 på kungsgatan.

Det var superfräscht och de hade ett öppningserbjudande som locklade såpass att jag köpte årskort där direkt. 1495 + 200 dvs. 140 kr/mån......otroligt bra pris med tanke på läget och utrustningsnivån.

En annan fördel med gymmet är som namnet säger tillgång dygnet runt så man slipper passa tider  då jag ofta tränar sent.

http://www.fitness24seven.com/2b/?id=37


På lörd blir det styrkepass hemma + simning och på söndag löprunda med Marcus & Knallen.


Friday chillout nu med lite vin & snacks.................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0