Sliten

Det var Skönt och få sova ut idag, begav mig sen innan frukost till badet för ett simpass innan trängseln och det gick bra med den biten och simkänslan var ok men inte mer.




som jag skrivit om tidigare, simningen är lömsk just nu och jag vet aldrig hur det ska kännas på förhand.

på em bestämde jag mig för att köra en löprunda (lite trist med helglöp själv nu när jag vant mig vid sällskap på lördagarna) men det gick bra. körde 9.an på kransmossen + hemifrån dit å tillbaka.

tot. 13 km i bra fart. sparade lite "ben" till morgondagens låmgrunda med knallen och marcus.



Nu borde jag packa för fullt inför flytten men orkar inte ( det e ju sååå  träkigt) men imårn efter löpningen m,åste jag verkligen ta tag i det.



börjar känna mig sliteb i kroppen nu och kör några dagar till innan en violoperiod på typ 4 dagar beroende på hur det känns.  behöver ju dessutom all tid till flytten när det närmar sig helg igen.


Perfekt med Os på tv nu ett tag nu.......









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0