The form is good

Igår måndag kände jag mig seg i kropp och psyke e mycket på jobbet den dagen + mycket att ordna inför flytten så det blev en vilodag.


Årets träningsmotto är ju: kontinuitet så det gäller att våga vila när allt känns bra för att kunna träna dagen efter å efter det osv...



idag jobbade jag hemifrån så det blev det en lunchpass i badet: 2000 m varav jag började med en riktig lång första set för att vara mig= 1200 meter. sen hundringar & femtior med riktigt bra fart. nästan max. mycket nöjd med passet.

Kl. 19 körde jag sen löpning inomhus med sok knallen (ryahallen) och på schemat stod intervaller (10 st.x 1.20 min)...kändes riktigt bra men självklart grymt jobbigt de sista.

Gott å så E. som var tillbaka från semester, det blir att boka in mer träning, tävlingar osv. med honom å några andra nyfunna trän. kompisar. blir grymt gott gäng som kommer träna å köra lite tävlingar ihop i sommar runtom i landet.

Föresten så är det alltid en extra sporre när Colting är med på tisdagspassen, grabben är ju vass =:)



nu är det en hel del packning innan läggdags tyvärr...

over and out !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0