Gästinstruktör & Testpilot

Alltid kul med uppmärksamhet, igår fick jag förmånen att leda ett Spinningpass på Träningskliniken (Tjörn) för en fullsatt sal med glada och motiverade deltagare och vilken respons. Wow, ni e grymma !







Har ännu en gästevent inbokat och det är 13/3 då jag ska hålla i Hisingen CK. s 3 timmars spinning. kul, kul, kul !



För övrigt känns det riktigt skönt och ha tagit beslutet om Vasaloppet så alla krafter kan läggas på "huvudspåret".

Senaste veckans träning har varit bra med undantag av en mindre "känning" i baksida lår efter tisdagens löpning med Triathlon väst som innehöll maxintervaller 8ca. 250 m) innan simningen.


Dock återställd nu och Lördagens distanslöpning med C & H var kanon. 25 km med sol och grym natur i Änggårdsbergen.



Jag är mest sugen på löpningen just nu, och då distans. vill springa mycket längre än jag gör men vill samtidigt inte äventyra långa återhämtningsperioder så det gör att jag ofta stannar på dryga 2 mil fastän man bara vill ösa på.


Ha även anmält mig som testpilot till en ny Sportdryck från Vitargo, alltid kul och testa nya produkter.

http://smartsontestpilot.se/life/om-testprodukten/


Tack min Blogg/Triathlet kompis "Odda" som tipsade !


Helt grymt va 2011 har börjat bra, mår bättre än nånsin. Pigg, glad och sugen på klämma ur varje droppe som det vi kallar livet har och bjuda på.



Carpe Diem alla Vänner och ovänner  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0