Ändrade Planer /Slutdelen av tävlingssäsongen

Tisdag 17/8 Ikväll ska jag vara med på Ted Ås lilla "Aquathlon" tävling där man simmar 150 m och springer 1,5 km i 3 loopar. kul med det formatet på tävlingen även om jag mest tar det som ett träningspass, synd bara på vädret....

Annars är jag mitt uppe i en hård tävlingperiod så det blir inte lika mycket träning  och framförallt inga distanspass som är min grej.

Nu på fre 21.e ska ajg springa Midnattsloppet i GBG med resten av de på jobbet och siktar på sub 40 vilket inte ska vara omöjligt då jag lyckades tjata mig till en bättre seedningsgrupp ( blir första gången under 40 min sedan gymnasiet isåfall)

Sedan dagen efter ska jag köra GBG Triathlon (Hindås) som går över Olympiskt distans och jag antar att jag kommer känna av milloppet kvällen innan så det blir att ta sig runt där enbart.

Därefter återstår endast Tjörn HIM 29/8 innan Triathlonsäsongen är över och det endast är kvar att ta sig an Lidingöloppet i september.


Känns märkligt men har idag anmällt mig till nästa års Vättern runda med klubbens sub 7.45 (7.30) satsning.
Hade ju lovat att inte köra det nån mer gång efter mina 4 raka starter men men.....dålig karaktär och grupptryck kan få en att anmäla sig till vad som helst verkar det som :=)

http://www.youtube.com/watch?v=AsWk2ImHG8Y&feature=related



Take care out there...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0