Klassiker or not

Sitter och funderar på om jag ska satsa på att fullfölja min klassiker eller inte.

Har ju klarat av 3 av 4 (i följd) nu och vore lite synd och sumpa chansen att fullfölja en svensk klassiker samtidigt som det strider helt emot min plan om att inte sveva ut för mycket från Triathlon spåret.

Har ju dags datum aldrig stått på ett par längdskidor och inte heller rullskidor och det är 9 veckor tills det är dags.

Realistiskt, ja men vill jag avvara så mycket annan träning till förmån för just detta, kanske ?
Det som lockar mest med att ta tag i en helt ny gren är att jag ligger bra till tidsmässigt för att komma in på en riktigt bra totaltid för de 4 klassikereventen. ligger idag på 11 tim och 13 min. med vasan kvar.

Kan nog utan nån vidare skidträning prestera 7.30 vilket skulle ge totaltiden =18.43 ( en bra bit under de 20 tim jag sneglade och hade som mål inför 2010)


Beslut kommer inom kort...
tips ?


Kommentarer
Postat av: Tova

Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-11 @ 03:25:25
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0