Any given Sunday

Söndag kl. 12 och otroligt skönt att få sova ut. njutar av det då det är enda dagen i veckan man får till det.




Riktigt nöjd med veckans träning:

Löpning 2 pass ( en distans på 22 km  ute + en intervallpass på 60 min löpband

Spinning 1 pass på dryga 3 tim (skulle kört ett pass på trainern hemma men strul med bakväxeln )

Styrkepass 3 st

simning 2 pass


Detta känns som en ok nivå framöver oxå då det känns bra i kroppen och inte allt för sliten.
märks att kroppen vänjer sig vid belastningen och det blir lättare och lättare. Framförallt är det på distanspassen (spinn/löp) som man märker det. dagen efter gårt dett att köra på igen, vilket inte gick innan.



Pratade med Marcus igår under löprundan att jag verkligen ska försöka köra mer tävlingar iår......bara haka på andra och ställa upp i många lopp med olika distanser & dicipliner och ta det som träning.



saker jag har i tankarna det närmaste tiden ang. träning är:

*försöka komma loss till Mallorca lägret under påsk iår oxå
*skaffa våtdräkt och komma igång med simning ute direkt när vädret är ok (tillräckligt varmt)
*vara noga med sön/kost för att hålla mig frisk=kontinuitet= viktigaste pusselbiten jfr med tidigare.
* skaffa en garmin gps/puls klocka och börja logga passen med puls & sträcka lite bättre ( polar datorn skall ju säljas)



till salu:
Polar cs200cad cykeldator med puls, kadens, hastighet mm
+
Polar S725x komplett med cykelfäste, kadens, hastighet mm

skriv en rad här vid intresse



Nu ska jag strax till badet för ett simpass och sen ladda fram till kl. 17 Chelsea-Arsenal på Stamford Bridge !


hoppas chelsea spelarna får höra detta inspirationstal av the man Al Pacino från filmen Any given Sunday (världsklass)

http://www.youtube.com/watch?v=WO4tIrjBDkk


//Ash

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0