Crap






Lite småförbannad just nu, såg precis Chelsea bara få 1-1 mot Hull !

Fattar intge att jag blir så berörd och känslosam när jag ser de blå spela....nästan alltid supernervös och hög puls.



Åkte igår med jobbet till Nääs Hotell för 2 dagars konferens mm.....det var kul speciellt på kvällen med lite aktiviteter och middag.



Självklart träningsfri dag + en massa alkohol men helt ok.
kom hem sent idag och inte speciellt sugen på fysisk aktivitet men jag tvingade mig sj. till ett hemmapass styrka iaf.

Imorgon blir det spinning med Lygnen.....får se under morgondagen hur benen känns. 90 min eller om det blir extrapass som förra onsdagen.




just det: har satta ut mina 2 cykel/löparklockor till försäljning på happumtb.
så om nån är sugen på en S725 x löparklocka/puls eller en CS200 cad cykeldator/puls är det bara att hojta till här

[email protected]



Gonatt på er !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0