Strange feeling !

Strange feeling !

Förstår mig inte på simningen. ena gånegn känns det sååå bra för att gången efter kännas riktigt kasst.
Detta hände nu senast då jag hade bästa passet nånsin i söndags och nästa gång jag simmade dvs idag så funkade det inte alls och hela det goa flytet var bortblåst......suck !


Annars rullar det på fint med trän. passen och enda gången jag inte följt plan var igår då jag missade onsdagspinningen (3 tim) pga. övertid på jobbet och det kändes skit.

Förövrigt är det väldigt mycket just nu pga. flytten.....tillträdesdatum, bolån, osv....
senaste budet är att jag flyttar en vecka tidigare så det är bara en vecka kvar i Borås (helt overkligt, jag har ju ändå bott här i över 20 år)



ska bli skönt ändå när det är klart men lite konstigt tajmat då jag precis lärtt känna lite gott trän. folk som M&E, men men man kan ju alltid åka åt andra hållet nån helg och tajma lite pass ihop.

Har spanat lite på tri väst.s hemsida, verkar intressant. får väl ta tag i det och försöka va med de och köra längre fram i vår.

ska försöka skriva lite oftare, så jag inte behöver skriva av mig en veckas intryck & trän= rörigt värre...

Tjena !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0