Take me to the limit

Fredag kväll och helt slut efter en bra vecka med mycket på jobbet & flera bra trän. pass.

Blir nog tidig "hoppa i säng" ikväll då det inte blir nån vidare sovmorgon pga. bokad löprunda med M.

Som vanligt det sista så ser jag fram emot just de passen (löpning och distanspass)...men men att få sova ut å bara softa på söndag lockar oxå väldigt mycket.


lörd kväll kan nog sluta med lite vin & kolla fotboll om gubbarna kommer loss (hehe) =:)

På söndag är det årets viktigaste match än sålänge....Ars-Chelsea och då jävlar..........


mycket nöjd med veckans träning, här är en kort summering:

mån= vila
tisd = styrka (EB, funktion)
ons=spinning 3,15 tim
tors= styrketrän gym 60 min & löning intervall inomhus 60 min
fre= styrketrän gym 70 min & simpass 40 min (1,5 km)


Det har blivit mer styrketrän. denna veckan än på länge men det är pga. fri provvecka på Life i Gårda som jag uttnyttjar nu när jag saknar gymkort.

planering lörd=löpning ute distans.  sönd= simpass & ev. fotbollsträn.


måste försöka lära mig att lägga in vilodagar även när det käns bra och tiden finns för att undvika skador & ge kroppen chans till återhämtning.

Vilodagar har ju tidigare alltid kommit "naturligt" pga. jobb eller sjukdom/skador/sociala aktiviteter men nu med mer fokus på trän. så måste jag planera in detta.



Avslutar med lite mallis bilder från påsk 2009, bergscykling och sol.................längtar redan till våren !


over & out !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0