Bra flyt

Skulle kunna skriva om en massa annat men ska ju försöka koncentrera bloggandet till träningen och satsningen mot några Triathlon tävlingar till sommaren.

För tillfället saknar jag gymkort (skaffar det efter min gbg flytt om en månad) och utnyttjar därför alla gratisveckor som erbjuds.

Igår tisdag var jag på friskis turion e jobbet och körde ett tungt pass med koncentration på Ben.

Onsdagar innebär ju spinning med cykelklubben på Life i Gårda, men denna gång bestäämde vi oss( Hasse från jobbet) att köra passet som går innan. sagt och gjort blev det till slut 3 tim & 15 min i sadeln nonstop med mycket intervaller första & sista tim. & lite mer jämn hög belastning under mitten tim.

Bra trött nu och snökaoset på vägarna gjorde inte hemresan till Borås till nån större upplevelse ( men som sagt snart flytt och färdigpendlat efter 5 år) SKöööööööönt !

imorgon blir det antingen vila eller ett simpass.



Helgen blir hursomhelst lugn med löprunda XL på lörd fm, sen bara slappande ( möjligtvis bio & snabba cash).

Ska på konferens med firman mån-tisd så det blir en del alkohol & god mat där på månd kvällen.
(Näs slott & fabriker ).

Nu sovdags, goodnight sweden !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0