Kyyyyyla

Vaknade imorse och kikade på termometern -17 visade den och då blev jag nästan lite "rädd" inför den inplanerade löprundan.

men efter en kopp kaffe så fick jag tillbaka suget och mötte upp M. på onyx (han körde lite styrka där innan) och vi gav oss iväg i kylan.

Kändes bra men kylan gjorde ju sitt och ganska snart enades vi om att lägga ner planerna på den långrunda det skulle blivit. jag fick till 14 km. hade räknat och laddat för mycket längre runda men med tanke på kylan var det det enda rätta då knän och ögonen tog mycket stryk.

Körde istället ett simpass direkt efter (1,2 km)....äntligen lite simning som jag måste ta tag i ännu mer framöver.

resten av dagen bjöd på fika på stan med lillebror som är i stan på besök oxh senare en go PL match på tv med världens bästa lag:   CHELSEA !...självklart vinst och serieledning med 4 p. ( lovar mer ingående inlägg om fotboll, chelsea, CL och spelare) framöver.


Nu ikväll är det familjekväll med mat å vin igen då även lillasyster är i Borås i helgen.....grymt nice !

har äntligen fått tag på våra foton från asien resan oxå, ska lägga upp några på FB imorgon.


See you guys...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0