Prontos dinares

Jobbade hemifrån idag så vid 13 drog jag iväg på en promenix i solen och för att köpa med lunch och ta med.

grymt nice promenad faktiskt ( ni som känner mig vet att det inte är så ofta jag säger positiva saker om vintern, snö & kyla ) men jag lovar jag har ändrat mig lite och kan tycka om det ibland... å nej jag har inte rökt crack när jag säger detta...





Ska på bio ikväll med AJ och kolla på Snabba cash....älskade ju den boken så har höga förväntningar på filmen oxå.


Grym trän. värk efter de senaste dagarna men det blev ändå ett lättare styrkepass här hemma med gummibandet (expanderband) och är nu på väg till badhuset för lite simning men det blir inte så hårt.



Imårn fredag kommer P från sthlm så det blir lite häng hos La familja med lite vin & gott käk vid öppna spisen.


impossible is nothing !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0