VR 2010

Hemma nu efter årets upplaga av Vätternrundan....(4.e i rad för min del)

Vi ivåran sub 8+ gäng hade en tuff start (9.48 på lörd morgon) med regn och sidvind de första 8 milen, därefter en del motvind innan det blev behagligare vindar och torrt väglag 2.a hälften bortsett från en jätteskur med 3 mil kvar.

Personligen hade jag en kraftig svacka i början av loppet för att komma in i det hela ju mer vi körde för att avsluta grymt starkt. Jag är mycket nöjd med min och hela gängets insats idag.

Tid 8.02

Hade bestämmt mig för att detta skulle bli sista gången men vet att jag är svag för utmaningar så skulle det bli ett gott gäng som satsar på en Sub-7.30 variant typ så vet man aldrig =:) tanken lockar faktiskt redan så är dagen efter.


Nu blir det några lugna dagar med lätt träning innan avresa till Spanien och Gran canaria på torsdag för en träningsvecka med Emil.

Hoppas på sol och värme och många sköna cykel & löp-pass + en hel del avslappning på stranden.
Direkt efter hemkomsten är det dags för Säter Triathlon utanför STHLM (Olympisk distans debut 4 juli)


Ha en skön Söndagkväll !

Kommentarer
Postat av: Chrisse

Liten detalj...Säter ligger visseligen utanför Stockholm, men ganska långt ifrån. Närmast utanför Borlänge. Så du inte åker fel alltså ;-)



Lycka till!

2010-06-22 @ 23:44:25
Postat av: Ash

Tack för tipset, men hade faktiskt koll på det...

2010-06-23 @ 12:38:24
URL: http://http://impossibleisnothing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0