Fullt ös





Tränat på riktigt bra den senaste veckan, kanske strax över gränsen ( ja, det trodde ni inte om mig va :)...
Träningsvärk överallt, lite känning i baksida lår fortfarande, och lite smått förkyld men vad gör det när det nalkas Simläger i helgen med klubben.

Fre till Sönd i Falkenberg med 4-5 simpass med tränare på kanten, undervattensfilmning och analys av Crawlteknik. Jag behöver detta och det ska bli kul och spendera hela helgen med 38 st, klubbisar.

Dock lite "rädd" oxå med tanke på att jag aldrig simmat så mycket på så få dagar men det går säkert bra ( tränar ju pannbenet lite oxå på köpet )



Trivs annars grymt bra med tillvaron just nu och taggad inför jobb och träning (tack fina du) även om jag som vanligt längtar till sol och värme.


Carpe Diem !


Kommentarer
Postat av: Mandie

Hi, I came across your site and wasn’t able to get an email address to contact you. Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back.



Thanks!



Mandie Hayes

[email protected]

2012-01-27 @ 05:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0