Det rullar på

Först och främst vill jag säga TACK till alla vänner och bekanta för era röster och stöd ang. Gore Active challenge.

Det räckte inte enda fram och jag kom 7.a av de 10 cyklisterna och hade behövt vara sämst 5.a för att komma med i själva huvudeventet i Sthlm men jag hade inte ens räknat med att komma såhär långt så jag är mer än nöjd.

Lycka till alla grymma löpare/cyklister som är med i finalen.

För övrigt händer det inte mycket, har hittat ordentligt träningsglädje igen och har börjat köra på mer strukturerat efter en tids spontanträning.

Mycket simning just nu och jag känner att jag har nåt på gång. satsar just nu på att simma ofta och helst själv för att fokuserad på det som jag behöver och inte ryckas med i det allmänna upplägget på gruppträningar.

Kommer självklart att vara med på dessa igen när jag känner mig redo för att få bästa möjliga sparring och den sociala biten.



Till sist ett klipp ni måste se, som alltid mäktiga reklamfilmer för de stora cykeleventen. Denna gång inför Girot 2012. (kolla 1 minut in och framåt)

http://www.youtube.com/watch?v=6sSqFgvL244



/skål

Kommentarer
Postat av: Odda

Synd att stödet inte räckte ända fram, men vi gjorde vad vi kunde. Grym reklamfilm, man längtar verkligen till maj.

2011-10-25 @ 20:44:26
URL: http://triathlonodda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0