I´m sucking the champagne out of life

Vilken skön helg, känner dock inte för att skriva just nu så det får bli en sammanfattning i faktaform (latvariant)

Fre, Funktionär på GBG City Criterium. kul och se alla elitcyklister + några utlandsproffs in action på den grymma banan som var livsfarlig i regnet.

Direkt därifrån till en supertrevlig kväll med en massa folk jag känner  bl. a Massi min vapendragare som var här på tillfällig besök.

Lördag kväll så var det dags för Midnattsloppet med resten av firman (Schneider Electric), riktigt kul event om om jag kände av gårdagskvällen och framförallt magen som inte var helt 100...

sprang på 40.33 som gav placering 161, nöjd med tanke på uppladdningen men jag vet att jag fixar 39.0 en bra dag.

Söndag så blev det en temporunda på cykeln ut till Hindås och GBG triathlon, kul å se alla in action även om jag blev sugen på att vara med (vilket var planen från början). träffade en massa kul folk där och fick se Colting ta hem segern efter en grym sista varv på cyklingen där han avgjorde.

Senare på kvällen mötte jag upp en gammal vän för en fika, riktigt bra avslutning på en kanonhelg.

Lugn träning i veckan med några kortare fartpass endast + mina 2 inplanerade spinningklasser på Actic.
* Simpass Delsjön
* Lagtempo cykel med klubben på onsdag
* löppass, får se om det blir i int form eller ej.
* ett gympass

Lördag = Tjörn Halv Ironman (säsongens sista triathlon tävling)

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0