Bra helg

Söndag kväll och en genomgång av veckan som kommer vad gäller jobb, trän. mm...

Imorgon blir det konferens med firman och lite kvällsaktiviteter och övernattning....kul.


Idag skulle jag egentligen haft vilodag från träningen men flyttade det till imårn pga. jobbet och körde en löprunda (14 km, bra fart på kransmossen). inte lika kallt som igår + mer kläder gjorde det till en skön runda.


Kände mig pigg framåt kvällen sen och dök upp på inomhusfotboll med hbk...alltid kul å lira lite boll.



Annars har jag sett 2 bra matcher på tv.....ars-man U och senare sevilla-valencia.

Bägge mycket bra och underhållande.  Nästa helg smäller det på Stamford Bridge då de blå hjältarna tar emot Gunners och måste vinna för att ha kontroll på PL guldet fortsatt.


Nu blev jag sååååå trött så allt jag skrev försvann så det fick bli en kortare version här ovan.....suck.

Kör hårt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0