I´m back



Efter dryga 4 veckors semester i asien och direkt efter några dagar en långweekend i Barcelona
var det dags att kickstarta träningen och försöka komma igång fort och nu såhär efter en vecka på hemmaplan får jag väl säga att jag är supernöjd.



veckans träning:

3 löppass varav dagens på dryga 3 mil med bra tempo i terräng va en riktig höjdare.

(tack Emil & Mackan som ger mig motivation och inspiration att ladda för ett sånt pass som jag aldrig hade fått till på egen hand framförallt inte en lördag morgon kl. 8.30 och´-10 grader ute.)


2 simpass, 2 spinningpass, 2 styrkepass.







Föresten för er som gillar träning och inte känner till "funbeat" kan jag verkligen rekomendera det. man får kontakt med andra likasinnade och blir inspirerad av deras satsningar och man får grym statistik över timmar och pass man har kört. www.funbeat.se


känslan med trän inför sommarens triathlon satsning just nu är:

löpningen käns bra nu

Vintercykel är inget för mig, så jag kör mina spinn pass och ska försöka ordna med trainern hemma så jag kan sätta mig på racern å köra lite.

simningen, varierande känsla beroende på att jag oftast är sliten när jag kör simning men generellt måste jag nog boosta det så jag orkar längre distanser än de max 1,5 km som jag får till. (tekniken förmodligen som brister en del)

nu blir det en soft hemmakväll trots att det e lördag ( måste börja motstå alla frestelser med party och utgång ) första vita helgen på 1,5 månad är inte nån kanonuppladning. (men kul...hehe)
kommer dock alltid att unna mig öl, vin och annat men i lagom doser. det sociala e trots allt viktigare än träning !

kvällen kommer bestå av "metime" med världens bästa "Ashkan" och film i form av Tarantinos senaste som jag inte sett ännu, följt av grym fotbollsmatch (Roma-Juve)


gött att komma igång med bloggandet oxå, ska försöka skriva dagligen from nu och då kommer det handla om annat än träning ganska ofta.

Ha det gott alla ni out there...


Kommentarer
Postat av: Lotta

3 mil löpning i snömodd...imponerande! Satsar du på att göra en Ironman?

2010-01-23 @ 20:22:20
Postat av: Ash

i 1.a hand några triathlontävlingar med Olympisk distans (hälften av allt mot ironman) men om nåt år så kanske...

2010-01-23 @ 21:31:51
URL: http://http://impossibleisnothing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0