Lidingö mm.

Ja, nu var det def. färdigtävlat för säsongen.
Helgen som gick var jag i sthlm och sprang Lidingö och kom in på höga 2.24 och är vää nöjd i det stora hela.



tog det lugnt från start och Sprang ihop med Marcus med det låga målsättningen att bara komma in under 2.30 och det var behagligt att springa idag. Mycket snack i spåret och mer känsla av en träningsrunda än tävling.

Kom ikapp Ullis efter några km och hon hakade sedan på oss.
Sprang sedan själv sista 6-7 km och ökade farten en del och det känns skönt och veta att det finns mycket tid å ta på till nästa år.

Är nere i Malmö på jobb hela denna veckan och kör några lätta pass med Emil som numera bor här nere.

Ser fram emot en go och skön period med lättare träningspass och en hel del återhämtning.
Dock ska jag ta tag i kostfronten redan nu som annars fullständigt havererat ( back to LCHF ).

Planen är väl att ligga på lite lägre nivå till mitten av oktober innan den riktiga bas/uppbyggnadsträningen drar igång. kommer nog vara grymt sugen tills dess oxå ( hoppas jag ).

Nästa inlägg ska jag försöka mig på en ordentlig säsongssummering innan jag lämnar den till handlingarna och tittar framåt mot nästa.



Var bara tvungen och lägga med en bild på de nya hjulen, hoppas på underverk med dessa på till nästa år.

/A

Kommentarer
Postat av: Alexander

Du är så jäkla grym! Hur kan du vara så snabb att du ändå kan springa och snacka samt se loppet som ett träningspass när du ändå gör 2.24. Jag är riktigt imponerad

2010-10-14 @ 22:23:25
URL: http://www.ironmanalex.blogspot.com
Postat av: Ash

Tack, men just till Lidingo finns det mycket mer tid att plocka av...laste just din blogg, kul lasning....kor hart och lycka till (engelskt tangentbord idag :)

2010-11-23 @ 11:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0